رنگ در طراحی داخلی مغازه ها

طراحی ویترین مغازه بر اساس نیاز فروشنده و بودجه او و همچنین فضای داخلی قابل استفاده و اجرا، صورت می گیرد. اگر بودجه مورد نظر آن ها تعیین شده می باشد، باید به صورتی کالاها و لوازم موردنظر را برای هتل در نظر بگیرند که با بودجه آنها تطابق خاص تطابق داشته باشد و قبل از خرید و طراحی داخلی برای فضاهای موجود از قیمتهای کالاها آگاهی لازم را داشته باشند تا در هنگام طراحی داخلی برای هتل شگفتزده نشوند. وقتی عاقلانه از آن استفاده کنید، با حداقل بودجه میتوانید نیازهای خود را تامین کنید. در طراحی داخلی مغازه لوازم آرایش چون خود وسایل آرایشی داری تنوع و رنگ های جذاب هستند برای بهتر دیده شدن آن ها در مغازه بهتر است از رنگ سفید برای دکوراسیون داخلی مغازه لوازم آرایشی بهداشتی استفاده کنید. طراحی داخلی مغازه اگر به صورت استاندارد و مطابق با اصول حرفه ای طراحی و پیاده سازی شود قطعا در زمانی کوتاه بعد از اجرای پروژه شما شاهد تغییرات اساسی در میزان مراجعت ها به مغازه تان خواهید شد.

با توجه به وجود چهار فصل و تنوع آب و هوایی موجود، ایران به کشوری تبدیل شده است که آجیل و خشکبار باکیفیت و مرغوبی طراحی داخلی مغازه قنادی را تولید کند. ایران موفق شده جایگاه اول تا سوم تولید محصولات خشکبار از قبیل پسته، بادام، گردو و… اینگونه سایتها بایستی بصورت دو زبانه یا چندزبانه سایپیاده سازی گردند چرا که اقلامی در رابطه با خشکبار که عموما در خارج از ایران چندان تولید نمی شود و بیشتر این محصول مختص ایران است، خواهان بسیار گسترده ای در سطح جهان دارد و ممکن است از طریق همین وب سایت خشکبار شما سفارشاتی از خارج از ایران داشته باشید.

یکی از مواردی که کاربر را به سادگی به هدفش نزدیک میکند قابلیت جستجو بین محصولات است. یکی دیگر از راههای ایجاد جلوه پنجره، آویزان کردن پردهها در اطراف آینههای بلند است که باعث ایجاد توهم نور و حرکت بیشتر در منطقه محدود میشود. در مورد فروشگاه نور میتوانید برای حل مشکل فضا، برای سقف مغازه نور قرار دهید. تابش خیره کننده و آزاردهندهی نور و تابش مناسب نور با نور کافی. چرا که باید فروش در آن صورت بگیرد و جدا از اهمیت وجود جنس خوب و مناسب برای ارائه در مغازه، دکوری شیک، زیبا و چشمگیر اهمیت خیلی بالایی دارد تا بتواند هر خریداری را جذب کند.

حس رضایت از خرید در نهایت به ایجاد حس وفاداری به خرید از مغازه منجر خواهد شد. قابلیت جستجو در بین محصولات، یکی از مهم ترین عواملی است که در رضایت مشتری نقش بسزایی دارد. داشتن بهترین طراحی داخلی، یکی از مهمترین دغدغههای هر خانم خانه داری است. رنگ مشکی بهترین انتخاب برای بوتیک های مردانه است. انتخاب متریال مناسب، نورپردازی، استند کیف و کفش، ..صندوق فروش محصول، ترکیب رنگ های خاص و مدرن، دسترسی آسان برای مشتری،.. این باعث دسترسی بیشتر مشتریان به وب سایت شما می شود. شما باید بعد از طراحی وب سایت خشکبار برای بهینه سازی سایت فروشگاهی تان نیز اقدام نمایید. اینترنت و شرایطی که از لحاظ افزایش درآمد و اعتبار به وجود آمده، موجب شده تا کسب و کارها برای باقی ماندن در عرصه رقابت اقدام به ساخت سایت حرفه ای برای خود کنند که نتیجه این امر بالا رفتن میزان فروش و گستردگی ارتباط شما با اقصینقاط جهان میشود. چون بسیاری از مشتریان علاقه ای به این که، مدام از صاحب مغازه بخواهند، تا جنسی را برایشان نمایش دهد، ندارند. افزودن محصول به علاقه مندی و سبد خرید، استعلام وضعیت خرید، ارائه پیش فاکتور قبل از پرداخت، امکان پرداخت الکترونیک از طریق درگاه های بانکی متصل به سایت از اختصاصات سیستم فروش است.

در اینگونه طراحی ها، وب سایت به گونه ای تنظیم میشود که در هنگام تغییر ابعاد صفحه نمایش، سایز اجزا نیز (متناسب با سایز صفحه نمایش) تغییر پیدا میکند. وب سایت های فروشگاهی همانند ویترین هستند و باید از لحاظ ظاهری به گونه ای طراحی شوند تا انگیزه ای در مخاطب ایجاد کنند که در سایت باقی بماند. علاوه براین میتوانید وب سایت را به گونه ای طراحی کنید تا به ازای وزن، هزینه ارسال را محاسبه کند. فرض کنید کاربری به دنبال خرید زرشک از وبسایت خشکبار است و قصد مرور دیگر محصولات شما را ندارد؛ پس از ورود به وب سایت شما با یک جستجوی ساده زرشک را پیدا و به سبد خرید خود اضافه میکند. هنگامی که کاربر در موتورهای جستجو هم چون گوگل شروع به جستجوی یک فروشگاه خشکبار و تنقلات میکند وب سایت های متعددی به او نمایش داده میشوند؛ وب سایت هایی که در صدر نتایج گوگل قرار گرفته اند سایت هایی دارای اعتبار هستند؛ درنتیجه هر چه اعتبار سایت بالاتر باشد احتمال دیده شدن آن بیشتر خواهد بود و بدین ترتیب فروش بیشتری خواهد داشت.

اول این نکته رو بگم که اگر اجناس شما باکیفیت و درجه یک باشن و مشتری مدار باشین، قطعا مشتری هاتون مغازه شما رو به بقیه معرفی می کنند و این خودش بهترین نوعِ تبلیغاته. طی بررسی های به عمل آمده مشخص شده که بعد از محصولات پتروشیمی، صادرات آجیل و خشکبار به عنوان بزرگ ترین صادرات ما در حوزه غیر نفتی شناخته شده؛ بنابراین راه اندازی فروشگاه اینترنتی خشکبار، به منزله معرفی فروشگاه شما در سطح جهانی انجام خواهد شد، بدین منظور طراحی وب سایت چند زبانه بهترین انتخاب است زیرا سایر کشورها میتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند. حال فرض کنید وب سایت آجیل و تنقلات شما موفق شد جز سایت های برتر گوگل باشد سپس شما میتوانید قسمتی از سایت خود را به تبلیغات اختصاص دهید در این صورت شما مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت کرده و سایتی که تبلیغ شده نیز اعتبار و فروش بیشتری کسب خواهد کرد. اگر برای یک فروشگاه بسیار بزرگ لوازم آرایشی تابلویی کوچک و ساده را انتخاب کنید یا برای یک مغازه کوچک و جمعوجور یک تابلو بزرگ را نصب کنید، پیام اشتباهی را برای مخاطب ارسال کرده و اعتماد مشتریان احتمالی را از دست میدهید. معمولا مشتریان صرفا از محله خود یا فروشگاه های نزدیک خرید می کنند.

این نه تنها ظاهری مدرن به فروشگاه شما می بخشد، بلکه به شما کمک میکند اقلام اضافی را ذخیره کنید که به نوبه خود باعث صرفه جویی در فضا میشود. آنها میتوانند به شما در صرفه جویی در فضا کمک کنند. به تجربه نیز ثابت شده که مردم از جاییکه غالبترین رنگ در دکوراسیون مغازه قرمز است بیشتر خرید می کنند. طراح تجربه کاربری کیست؟ به یاد داشته باشید وبسایت شما باید آماده سرویس دهی به قشر گسترده ای از عموم مردم باشد از افرادی که دانش کمی دارند گرفته تا اشخاصی که سن بالایی دارند، آن ها باید بتوانند به راحتی با فروشگاه شما ارتباط برقرار کنند تا یک تجربه خوبی از سایت شما داشته باشند. انتخاب میکنید و متخصصین راستین وب این روش ها را برای شما اعمال میکنند. به گونهای که شخصی که برای خرید خرما به وب سایت شما مراجعه کرد به راحتی از دستهبندی های موجود، خرما را پیدا کرده در مرحله بعد وزن دلخواه را انتخاب و سپس ثبت سفارش انجام دهد. کاربران می توانند با انتخاب بسته خشکبار یا آجیل اقدام به خرید خرده و یا عمده نمایند. همواره خرید عمده این محصول از نظر قیمت بسیار به صرفه تر است و با قیمت های مناسبی به فروش می رسد.

در این زمان پیشنهاد می شود بیرون و داخل مغازه ی خود را با چوب دکور بندی کنید. با ساخت سایت فروش تنقلات میتوانید محصولات خود را به طرق مختلف برای مشتریانتان ارسال کنید. پس در این مسیر میتوانید از نورپردازی نیز بهره ببرید. بعد از تصمیم گیری نهایی شما مبنی بر ساخت وب سایت برای فروشگاه خشکبار و تماس با دپارتمان راستین وب، کارشناسان ما نیازهای شما را بررسی خواهند کرد و در طول مسیر شناخت مسئله، در موارد لازم شما را راهنمایی میکنند تا به یک نتیجه مطلوب دست یابید. در صورتی که در زمینه ساخت سایت جذاب جهت فروش آجیل ابهامی وجود دارد میتوانید با شماره های درج شده تماس بگیرید؛ مجموعه راستین وب همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما به صورت رایگان میباشد. شما میتوانید گل یا گیاه را به فضای بیرونی خود اضافه کنید تا ظاهری طبیعی به آن ببخشید و همچنین مشتری را جذب کنید. برای صرفه جویی در فضای کف خود، قفسههایی را به دیوارهای خود اضافه کنید.

به عنوان مثال در صفحه نمایش های بزرگ منوها شامل خشکبار، آجیل، بسته های کادویی، زعفران و… به صورت باز نمایش داده میشود اما با تغییر صفحه نمایش از لپ تاپ به موبایل منو در داخل یک دکمه مخفی خواهد شد. معرفی فروشگاه و تاریخچه فعالیت آن در این صفحه بیان می گردد. همچنین میتوانید پارچه یا کاغذ دیواری رنگارنگ چاپ شده را برای جلوه روی دیوار خود بچسبانید که نه تنها فضای شما را خوشرنگ میکند، بلکه میتواند الگوهای چشم نوازی را نیز به فروشگاه شما اضافه کند. بلکه عملیات طراحی داخلی به قسمت های ضروری و مهم خانه اختصاص داده خواهد شد. به عنوان مثال در مشخصات برگه زردآلو خواص این خشکبار که شامل ویتامین های موجود، تقویت بینایی، تامین آب بدن، درمان کم خونی و… این اولین تصور را از مغازه شما میدهد که تصمیم میگیرد آیا آنجا بماند یا نه. سوالی که ممکن است در ذهن شما شکل بگیرد این است که آیا امکان ارتقای وب سایت شما وجود دارد که در پاسخ باید بگوییم بله با طراحی سایت داینامیک همواره امکان ارتقای شما وجود دارد. آیا شما تا به حال از روش های طراحی داخلی شکلات فروشی برای محل کار خود استفاده کردهاید؟ رنگ آمیزی یک رنگ تند روی دیوار یک راه مقرون به صرفه و در عین حال کارآمد برای ایجاد یک مکان کوچک دنج و جادار است.

هدف از طراحی سایت چیست و چرا به وب سایت نیاز داریم؟ اما باید به شما بگوییم که اشتباه میکنید چرا که حتی مغازه و فروشگاههای کوچک را هم میتوان طوری طراحی کرد که به چشم همه خریداران زیبا و جذاب به نظر برسد. همچنین قفسه ها و دکور ها را طوری طراحی نمایید که فضای لازم برای تردد در بین استندها و دسترسی کامل به لوازم برای مشتریان وجود داشته باشد. از این رو می توانیم بگوییم که یکی از مهم ترین عوامل در راه اندازی فروشگاه و مغازه ها نوع طراحی و دکوراسیون داخلی آن ها می باشد. یکی از نکات مهم در ساخت سایت، طراحی به صورت ریسپانسو میباشد. در این مقاله قصد داریم درباره برخی اصول و نکات مربوط به قفسه بندی مغازه لوازم آرایشی صحبت کرده و این امر را مورد بررسی قراردهیم.